sobota, 16 stycznia 2016

Nowe na starym

Hi guys!

Nie wiem, czy mój blog jest jeszcze odwiedzany, gdy moje przygody na amerykańskiej ziemi się skończyły. Może?
 Ja niestety wciąż jestem w liceum (IB, why oh why!?), bo musiałam powtarzać klasę, ale robię różne ciekawe rzeczy i obecnie z kilkoma koleżankami realizuję kampanię społeczną promującą otwartość i wielokulturowość - Spot !t.

Na razie koncentrujemy się na Facebooku: https://www.facebook.com/spotitwro/, którego format przypomnina słynny fanpage Humans of NY, mamy też Instagrama i Snapa.

Spotykam się więc z wieloma niesamowitymi ludźmi, marzę o podróżach i zazdroszę Wam, tegorocznym i przyszłym wymieńcom bardzo :)
Zachęcam Was bardzo do odwiedzenia, poczytania, polubienia i może nadesłania posta o spotkaniu z inną kulturą na nasz konkurs?
Trzymajcie się i do usłyszenia.
Jak macie jakieś pytanka czy myśli różnej treści, wciąż tu często nostalgicznie zaglądam!



1 komentarz:

  1. To ja zapytam o plany na studia jeśli nie masz nic przeciwko żeby się tym podzielić :)

    OdpowiedzUsuń